środa, 8 lipca 2015

KONKURS - Wygraj bilet na ViolettaLiveWarszawa


Witajcie!
Dziś taki oto nietypowy post zamiast rozdziału.
Już wyjaśniam o co chodzi.
Organizuję konkurs, gdzie możecie wygrać bilet na Violetta Live w Warszawie.
Koncert odbędzie się 22.08 na Stadionie Narodowym o godzinie dziewiętnastej.
Niestety nie mam jeszcze tego biletu, żeby pokazać Wam o które miejsca możecie walczyć.
W konkursie INEI organizowanym na facebooku wygrałam potrujną wejściówkę. Bilety nawet nie zostały wysłane, gdyż dopiero wyniki ogłoszono dziś.
Nie mam co zrobić z jednym z biletów. Nie chcę go sprzedać ani oddać bylekomu.
Od razu pomyślałam o Was. Przypuszczam, że co do miejsc, będą to trybuny tył, ale lepsze takie niż żadne. Prawda?
Zadanie konkursowe nie jest trudne, napewno nie dla osób, które czytają mojego bloga. Czasu na moje oko jest dość sporo.
A więc do rzeczy....

STARTOWAĆ MOŻNA W DWÓCH KATEGORIACH.

Kategoria pierwsza: Zadanie konkursowe:
Zadaniem konkursowym jest odpowiedzieć na kilka poniższych pytań w postaci wiadomości mailowej, przesłanej na adres: weronika.a.d@wp.p
(Po ludzku: Piszemy maila na mój adres z odpowiedziami na pytania podane niżej.)

1. Które z moich opowiadań/ OneShotów najbardziej zapadło Ci w pamięci?
2. Kogo z obsady lubisz najbardziej i dlaczego? (chodzi o obsadę biorącą udział w OBECNEJ części koncertu - tj. Tini, Mechi, Alba, Cande, Facu, Jorge, Diego i Samu)
3. Dlaczego to akurat Ty powinieneś jechać na ten koncert?

Kategoria druga: Zadanie konkursowe:
Zadaniem konkursowym jest napisanie PROLOGU drugiego sezonu Es Posible na bazie EPILOGU pierwszego sezonu (link---> [KLIK]  ) i wysłanie go drogą mailową razem z odpowiedzią na pytanie: 
Dlaczego to akurat Ty powinieneś jechać na ten koncert. 

Z obu kategorii wybiorę po jednej pracy, która przejdzie do kolejnego etapu. 

Dwie osoby, których prace najbardziej przypadną do gustu mi oraz LilDevil i zdobędą najwięcej punktów otrzymają następujące zadanie: 

Pochwal się swoim talentem w dowolny sposób. Wykonaj pracę ukazującą Twoją miłość do serialu.
( po naszemu: Zaśpiewaj, zatańcz, napisz coś, namaluj lub zrób to co kochasz. Uwzględnij w tym to, jak kochasz nasz fjoooletowy serial)
Na nadsyłanie prac macie czas do 26.07 do godziny 23.59.

Wyniki pierwszego etapu pojawią się 29.07 razem z rozdziałem.

W TYTULE MAILA WPISZ: KONKURS VL - Kategoria 1/2


Czyli podsumujmy:

Wybieracie jedno z zadań konkursowych i swoją pracę wysyłacie na mój mail ( weronika.a.d@wp.pl) o tytule "KONKURS VL - Kategoria 1/2". Macie czas do 26.07, godziny 23.59.
Ja razem z LilDevil wybierzemy po jednej pracy z każdej kategorii. 
Wyniki pojawią się na blogu dnia 29.07 pod rozdziałem. 
 Co do kolejnej części konkursu napiszę 29.07.

PROSZĘ WZIĄĆ POD UWAGĘ MOŻLIWOŚĆ DOJAZDU!!
NIE ZABIERAJCIE INNYM SZANSY!!


W razie wszelkich wątpliwości piszcie proszę na e-mail, gg lub ask (jeśli nie znacie, sprawdźcie w zakładce "KONTAKT")

Mam nadzieję, że dostanę trochę prac!
Zachęcam do wzięcia udziału i życzę powodzenia ♥ 

Ps. Proszę, napiszcie w komentarzu, że startujecie, a pracę podpiszcie swoim nickiem.


btw. Polecam bloga Lagusi - only-case.blogspot.com i jeśli ktoś chce szczere komentarze z radami, zwracajcie się do niej. - Obiecałam Ci Martuś? Jest? Jest :D 

11 komentarzy:

  1. http://juntosparasiemprefedemilla.blogspot.com/?m=1 Zapraszam mam nadzieje ze ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja napewno biorę udział
    Marze o tym koncercie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wezme spróbuje, mam pytanie lubisz cnde i rugga razem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zapomniałaś o czymś? Mówiłam, że zginiesz marnie jak nie napiszesz... Konkurs... Kurczątka - aż bym może wzięła udział, ale ten bilet to ja sobie mogę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, zapomniałam!
      Zabij mnie, zaraz dopiszę....

      Usuń
    2. Większej czcionki nie było, nie? xd No ale dobrze, dobrze... Jest to jest ^^ Chodź na gg

      Usuń
  6. Joł <3
    Mam pytanko :) Czyli, że mogę napisać prace z obu kategorii? Jeśli tak, to mam je wysłać w jednym mailu?
    Kurcze, wiem, że jestem głupia i zadaję takie pytania... Ale ostatnio jestem nie kumata... xd Chciałam Cię jeszcze bardzo, bardzo przeprosić, że prawie nigdy nie komentuję :( Czasami zapominam, czasami nie mam czasu :/ No, ale pamiętaj, że przynajmniej czytam <3
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie,
      Procę piszesz w jednej kategorii, no chyba, że chcesz w obu. Możesz w dwuch, ale nie musisz.
      Jeśli chcesz napisać pracę na obie kategorie, wyślij mi je proszę w osobnym mailu.
      W razie jakichś wątpliwości, śmiało pisz, postaram się pomóc :)
      Nie masz za co przepraszać, całkowicie Cię rozumiem ♥
      Również kocham :*

      Usuń
  7. Gdybym zobaczyła ten konkurs wcześniej, to napewno bym wzięła udział... Niestety, wczoraj wieczorem kupiłam bilet na lot do Francji (14.07.15r) i nie będę szybko wracać... Jezzuuu, nawet nie wiesz, jak teraz żałuje, kochana...
    never-without-you-r5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!