piątek, 11 marca 2016

Rozdzialy, gg i zepsuty telefon. Jednym slowem - informacja

Ok.
No to tak.
Mam kilka spraw do przekazania.
Po pierwsze oficjalnie przenoszę daty publikacji rozdziałów z soboty na niedzielę.
Po następne... nie wiem co się dzieje z moim gg. Mój laptop wywala, nie mogę zalogować się na telefonie i jedynie strona jakoś się włącza, ale też ledwo zipie, a wiadomości dochodzą ze sporym opóźnieniem. Będę musiała coś z tym zrobić (jeszcze nie wiem co) i zajmę się tym w niedzielę, ale puki co przepraszam wszystkich, którzy do mnie piszą, a ja nie odpisuję.
No tak, nawet jeśli działałoby na telefonie (a nie działa), to na chwilę obecną nie mogłabym na nim pisać...niee wiem co ja zrobiłam, ale rozwaliłam telefon. Po prostu wyjęłam go z kieszeni popsutego. Egh...przypuszczam, że to wina mojego kolegi (dzięki, Paweł) który podniósł ławkę, na której siedziałam z przyjaciółką i spadłyśmy z niej. Pewnie wtedy go rozbiłam. (Paweł, wiem, że tego nie czytasz, ale i tak informuję Cię, że w poniedziałek złamię Ci drugą rękę :3)
Jutro będę we Wrocławiu, więc jeśli ktoś z Was tam mieszka, albo akurat będzie w pobliżu, to piszcie na tt ;) ( @MiAmorRuggeOps )
Buziaki, przepraszam, proszę o wyrozumiałość, kocham Was,
Wercia ♥
Ps. Zapraszam, tak przy okazji XD nowy blog [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Skomentuj!