niedziela, 14 lutego 2016

100 faktów o mnie + Wattpad = Happy Valentine Day ♥



Hello ♥
Wiem, że spodziewaliście się OneShotu, albo czegoś w tym stylu... ale nie mam na to siły, ani weny. Jestem piekielnie przeziębiona, więc przychodzę tylko z tym, co udało mi się z siebie wykrzesać. Głowa mi pęka, na serio.

Zapraszam do czytania.

1. Weronika
2. Przezwisko "Wercik" wymyśliła moja mama.
3. Na drugie imię mam Alicja
4. Urodziłam się 25. marca
5. Mam 2 psy, 2 koty i 2 rybki.
6. Moimi ulubionymi kolorami są pudrowy róż i czarny.
7. Uwielbiam motywy książkowe z upadłymi aniołami i w ogóle aniołami.
8. Piszę książkę, hehe.
9. Z moich opowiadań najbardziej kocham Es Posible.
10. Mam głowę pełną nowych pomysłów na opowiadania.
11. Mam zamiar prowadzić fanfika o SL gdy lepiej poznam ten serial.
12. Jedno z moich opowiadań zostanie wydane w gazecie.
13. Moim pierwszym nickiem było "Viola Castillo", następnie "Podletta forever" potem "Fedemila w moim serduszku", "Wercik Weronka Weruś", "Evil Hope".  Teraz wróciłam do nazwy "Wercik Weronka Weruś"
14. Raz udało mi się rozpętać burzę na tt (nie chciałam, przysięgam!), gdy w radiu YS dałam 20pkt na Ananasy, a nie na V-lovers
15. Jestem na diecie bezglutenowej.
16. Nie jem mięsa, nie, drobiu też nie.
17. Nie pijam mleka (chyba że do kawy)
18. Mam cukrzycę.
19. Moją ulubioną emoj jest ta ---> ☺
20. Nie lubię pisać z ludźmi, którzy nie używają emotek.
21. Kocham 90% ludzi z tt.
22. Posiadam włoskie wydanie Mi Piace
23. Słucham piosenek, które w większości kojarzą mi się z jakąś historią.
24. Na początku lubiłam Kropka (Tomasa).
25. Nie oglądałam V od początku.
26. Jestem V-lover od mniej więcej połowy 1. sezonu.
27. Byłam na ViolettaLive w Warszawie, w Łodzie na 19 i w Łodzi na 14, ale tylko przed areną ( i tak było wszystko słychać)
28. Mam zamiar wybrać się na koncert Tini.
29. Jestem mega rozrzutna, ale wolę kupić np. książkę za 40 pln, niż bluzkę za 15,-
30. Jeśli zbieram na coś pieniądze, umiem ich nie wydawać (no chyba, że wejdę do księgarni)
31. Wiecznie się odchudzam.
32. Najbardziej lubię j. polski
33. Nienawidzę biologi i fizyki.
34. Ogólnie nie przepadam za szkołą, niszczy wszystkie moje plany.
35. Zazwyczaj do domu wracam o 18, bo mam 940282901 kółek przedmiotowych.
36. Od zawsze mam czerwony pasek na świadectwie.
37. Jestem mega bałaganiarą.
38. W moim pokoju wisi około 360 plakatów z V.
39. Mam siłę przebicia (tak mówią)
40. Nie jestem nieśmiała, no chyba, że chodzi o chłopaka, który mi się podoba.
41. Do wszystkich znajomych mówię zdrobniale (poza jednym 'kolegą') np. "Bartuś" "Maruś" "Milka" "Kinia"
42. Uwielbiam wystąpienia publiczne. Tylko nie gdy muszę tańczyć (np. układ na fakultetach)
43. Nienawidzę pracy w grupie.
44. Robię wszystko na ostatnią chwilę. Wyjątki są wtedy, gdy mam pakować się na ważny wyjazd (wakacje, koncert, zielona szkoła, etc.)
45. Gdy się nudzę rysuję fanarty.
46. Czytam naprawdę dużo książek.
47. Uwielbiam motywy zwierzęce i wysokie buty.
48. Nienawidzę dostawać ubrań w prezencie, chyba, że wcześniej mówiłam, że coś mi się podoba i dostanę właśnie to.
49. Mam dokładny plan tygodnia.
50. Nie umiem się uczyć. Kilka razy przekartkuję zeszyt i tyle. (No chyba, że mówimy o fizyce albo biologi, wtedy sprawa wygląda inaczej)
51. Chciałabym studiować germanistykę i zostać nauczycielką.
52. Moje najlepsze przyjaciółki to Julicia, Emilka i Karinka
53. Przyjaźnię się też z Martą, Oliwią i Julą.
54. Uwielbiam imię Lili.
55. Zawsze mówię co myślę.
56. Mam młodszego brata.
57. Korzystam z google+, twittera, facebooka, gg, fandoms, wp, ask.fm i oczywiście bloggera.
58. Moja mama jest kosmetyczką (hyhy)
59. Kocham sukienki.
60. Moją ulubiona porą roku jest lato.
61. Mega szybko przywiązuję się do wszystkiego.
62. Uwielbiam kolejki górskie i tym podobne.
63. Chciałabym skoczyć na bungie.
64. Jestem zazwyczaj bardzo energiczna i roztrzepana.
65. Miewam tak realne sny, że gdy się budzę, ciężko uwierzyć mi, że to był tylko sen.
66. Robię listy...wszystkiego. (rzeczy do zrobienia, do kupienia, rzeczy zrobionych, planowanych....)
67. Jak grać, to tylko w simsy.
68. Ciężko jest sprawić, że zmieniam zdanie.
69. Jestem uprzedzona do rzeczy, którymi wszyscy się zachwycają.
70. Największą wenę mam albo w nocy, albo w szkole.
71. Kocham wakacje, bo mogę ułożyć dobę po swojemu (wbrew pozorom nie leżę całymi dniami w łóżku)
72. Leniem jestem tylko wtedy, gdy muszę posprzątać pokój, albo odrobić lekcje po dłuższej przerwie od szkoły.
73. Nie jestem rannym ptaszkiem, chociaż gdy jest szkoła wstaję koło 4,30 rano.
74. Nie lubię marnować czasu na nic nie robienie.
75. Uwielbiam Yerba Mate.
76. Jest mi słabo, gdy widzę czyjąś krew ( moja to luzik...)
77. Nienawidzę samotności wśród ludzi (np. na mieście, w szkole etc.)
78. Chciałabym mieszkać w Warszawie, albo chociaż we Wrocławiu.
79. Mieszkam w małym mieści i to jeszcze na obrzeżach.
80. Mam opór do szkolnych lektur.
81. Chętnie poznaję nowych ludzi.
82. Kocham każde święta.
83. Malowanie się sprawia mi przyjemność.
84. Lubię malować paznokcie (prawie codziennie są inne...)
85. Moim ukochanym sklepem jest Księgarnia Autorska.
86. Nie przepadam za sieciówkami.
87. Założenie tego bloga było czystym przypadkiem, a okazało się jedną z najlepszych decyzji w życiu.
88. W pisaniu rozdziałów, OSów itp. bardzo przydaje mi się geografia.
89. Nie mam ideału chłopaka, ale... chłopak z którym miałabym być nie może mieć zbyt krótkich włosów.
90. Shippowałam Fedemiłę jeszcze zanim pojawili się w serialu jako para.
91. Gdy piszę z punktu widzenia jakiejś osoby bardzo wczuwam się w jej sytuacje.
92. Nienawidzę być odciągana od rzeczy, które aktualnie robię.
93. Nie przepadam za polskim morzem.
94. Gdy ktoś da mi powody, żebym go nie lubiła, jest na zawsze skreślony (Pozdrawiam kolegę z klasy :))
95. Bywam mocno sarkastyczna.
96. Potrafię przegadać pół lekcji, a i tak wszystko z niej wiem.
97. Mój zeszyt do historii od tyłu zamienił się w szkicownik.
98. W torebce zawsze noszę: telefon, szminkę (nie używam błyszczyków), perfumy, jedzenie i picie, lub pieniądze, portfel (nawet pusty).
99. Nie noszę plecaków. Nawet do szkoły chodzę z torbą... może to przez to, że 3/4 książek mam w szafce szkolnej.
100. W moim życiu minął okres totalnego pesymizmu, teraz śmiało mówię, że jestem optymistką.

To tyle. Jeśli dobrnęliście do końca, to gratuluję ♥ Wyzwanie dla Was: napiszcie na swoim blogu ( i koniecznie zostawcie link w komentarzu) 100 faktów o sobie. Jeśli nie macie bloga napiszcie chociaż 50 faktów w komentarzu pod tym postem ☺.

A teraz przejdźmy do kwestii Wattpada (Wattpadu?)
Zapraszam Was na opowiadanie, które nie ma najmniejszego związku z tematyką Violetty. Jest to jakby.. moja kontynuacja pewnej serii. Możecie czytać moje wypociny nawet jeśli nie przeczytaliście oryginału trylogii, ja postaram się wszystko ładnie tam wyjaśnić ☺
No więc raz jeszcze - zapraszam => [Klik]

Szczęśliwych Walentynek, Misiaki ♥

3 komentarze:

  1. Mhm. 50 faktów o mnie. Mhm. Nikomu nie będzie się chciało czytać, ale będę miła i to zrobię.

    1. Mam na imię Marta. [teraz wszyscy mówią łał}
    2. A na drugie Helena
    3. Moim ulubionym przedmiotem jest polski, angielski
    4. Zawsze miałam pasek na świadectwie
    5. Do trzeciej klasy byłam umysłem ścisłym [a potem się rypło...]
    6. Nienawidzę matmy i geografii. I chemii. I wf. Ale resztę kocham ^^
    7. Mam laureata z polskiego
    8. W szkole uczę się francuskiego
    9. W tygodniu im krócej śpię, tym bardziej wyspana jestem. Odsypiam w weekend.
    10. Bardzo dużo piszę i czytam po angielsku
    11. Rzuca mną jak szatanem w kościele jak ktoś robi błędy interpunkcyjne lub nie robi akapitów, a sama używam brytyjskiego cudzysłowu.
    12. Mam odruchy opiekowania się ludźmi. Nawet swoimi znajomymi
    13. Nie przyznam się do swojego pierwszego blogaska, proszę mi go nie przypominać, to była tylko zbiorowa halucynacja
    14. Mam ponadprzeciętne IQ
    15. Czytam analizy blogów i nie uważam, że są okrutne
    16. Używam słów typu blogasek, komć [komeć?], bo naczytałam się Karnego Kaktusa i Sznaucerka
    17. Jestem komciotrofem ^^
    18. Ogólnie ja w kółko o tym samym rozmawiam, o tym samym piszę, to samo rysuję
    19. Jestem technofobem
    20. Ale mam dwa telefony
    21. Kiedyś parałam się szabloniarstwem
    22. Swego czasu kochałam yaoi, a teraz uważam, że jest dziwne i zboczone
    23. Uważam, że jestem szarą masą i dobrze mi z tym
    24. Miałam okres myślenia o wierze, o śmierci, miałam wtedy czas pisania opisów samobójstw, morderstw, gwałtów
    25. Chodziłam do psychologa
    26. Planuję iść na stosunki międzynarodowe
    27. I do IB
    28. Cel - studia na Oxfordzie albo na uczelni z 'czerwonej cegły' w Anglii
    29. Ogólnie anglofil ;)
    30. Jako noworodek miałam nadwagę, zeszłam do niedowagi już w niemowlęctwie i tak mi zostało
    31. Mam nadciśnienie, problemy z nerkami, z oczami, krzywe zęby... Dziecko losu, c'nie?
    32. Uwielbiam robić rzeczy pod publikę.
    33. Rysuję swoje OCki. Namiętnie. Ty wiesz ^^
    34. Ale nie umiem rysować, smutne
    35. Lubię zdrabnianie swojego imienia
    36. Miałam pisać opko, a nie fakty
    37. Mam kotełka
    38. Jako dziecko byłam namiętnie gubiona przez tatę ;.;
    39. Córeczka mamusi ;*
    40. Mam skłonności do złośliwego komentowania
    41. Gram w SyFa. Mój alfons to Armin i pewnie podrywałabym też Alexy'ego, ale jest gejem.
    42. Rozmawiam o blogaskowaniu i pisaniu opków z przyjaciółką, która tego nie robi
    43. Słynna sucz-teoretyczka
    44. Czuję się winna całemu złu świata
    45. Jak tylko się przeziębię to albo jest niezauważalnie albo umieram. Nie ma nic pośrodku.
    46. Ja mogłabym gadać/pisać 24h na dobę, dlatego mimo, że mam pierdyliard zajęć, mam włączony telefon i chcę pisać. Taka przylepa
    47. Co zresztą jest takim echem nerwicy ;)
    48. Wolę Pepsi od Coca-Coli
    49. Mam zdolności do magicznego oszczędzania lub rozmnażania pieniędzy
    50. Nie umiem strzelać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Co wszyscy mają teraz z tym Wattpadem ? Nie żeby to było coś złego, ale ostatnio nazwa Wattpad bardzo często się przewija. No nie ważne i tak zajrzę :p
    Nie wiem czemu, ale lubię czytać fakty o innych, to pewnie przez moją ciekawość.
    Po przed ostatnim fragmencie postu także postanowiłam napisać te 100 faktów, w końcu i tak nie mam póki co robić. Faktu powinny pojawić się tutaj gdzieś w środę, więc jak chcesz to możesz zajrzeć :/
    Liv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak nie "wgrał" mi się link ''do słowa" a zniknął -.- tamto tutaj to ten link - itsnotanillussion.blogspot.com

      Usuń

Czytasz? Skomentuj!