niedziela, 10 maja 2015

Tiaaa... jasne.... zawieszam, ehem...




No chyba tytuł mówi sam za siebie, trolol.
Ja nie umeim nie pisać i tyle.
To moje życie.
Mój mały świat, który zbudowałam całkiem sama, od podstaw, wypielęgnowałam go i dbałam. Czasami mam wrażenie, że chociaż fizycznie żyję tu, sercem i duszą jestem właśnie w tej mojej krainie, że poza nią nic więcej nie mam. Nie mogę teraz tego zniszczyć, zaprzepaścić moim głupim kaprysem. Zawsze są cięższe chwile, zawsze. Muszę nauczyć się z tym żyć.
Żabki, nie mam dzisiaj rozdziału, bo nie dałam rady go napisać. Będzie w przyszłym tygodniu, jestem tego pewna. Bardzo Was przepraszam.
 Chciałam na pocieszenie rzucić jakąś miniaturkę czy coś, ale jedyne co mam w zanadrzu, to 4 prologi, 4 zaczęte OS i kilka pomysłów oraz zaczęty rozdział.
Marnie :<
Prubowałam nawet teraz coś z siebie wykrzesać, ale nie mam pomysłu :<
Naskrobałam coś, co tak na serio już od dawna błądzi po mojej głowie. Nie jest to żaden wstęp do opowiadanie, żadna jego część. Tylko moje myśli ubrane w słowa.


Czy nie sądzisz, że rasa ludzka, to najgorsze stworzenia? Błąd w historii stworzenia?
Tak bardzo lubimy niszczyć to, co tak długo sami budowaliśmy. Krzywdzimy siebie wzajemnie i stwarzamy niepotrzebne problemu. Zabijamy, wytwarzamy konflikty i cierpienie. Nie mamy konkretnych celów, często jesteśmy niezdecydowani, nie dostrzegamy tego, co mamy, świat mimo swych pięknych barw, ciągle nas nie zadowala, a nasze dłonie, namaszczone krwią, stają się zimne.
Wymieramy, wolno, jeden kopie grób dla drugiego. Zawsze tak było, ale z każdym dniem, propaganda nienawiści rozszerza swoją powierzchnię.
Rodzimy się tylko po to, by umrzeć. Więc po co, tak na prawdę?
Czy jesteśmy komuś potrzebni? Nie. Ziemia bez ludzi byłaby piękniesza.
Powinniśmy umrzeć, wszyscy na raz, na dany sygnał i zostawić wszechświat w swym naturalnym pięknie, dobroci, nie umywając się od wyrządzonych krzywd i szkód.


Nie potrafię tego ocenić, jest mi ciężko, a nawet nie wiem, czy tu jest co oceniać.
Jednak byłby mi miło, gdybyście zostawili po sobie ślad.


Chciałam jeszcze coś...
Dotyczy to moich prac o których Wam pisałam.
Taka rozpiska :)
Prolog 1. - Attori Vita
Prolog 2. - Never lost hope
Prolog 3 - Historia Completa
Prolog 4 - ???

OS 1. - Nimfomanka
OS 2. - Demon (z La Dame Mortele)
OS 3 - Kiedy spada jedna gwiazda, dusza odchodzi do nieba
OS 4 - Święta (z LilDevil)
+Planuję OS z Lagusią ♥

No i mam trochę pomysłów na OSy, któe też mam zapisane :3

Jeśli do doszliście, to brawo, jestem pod wrażeniem.

KOCHAM WAS BARDZOOOOOO

Ps. Wybaczcie za błędy, jest przed trzecią, a ja poczułam, że muszę coś napisać.

PS2. Ej, co byście powiedzieli, na to, żebym zrobiła zakładkę gdzie będą moje dziwne wywody na temat... wszystkiego?

5 komentarzy:

  1. Chciałaś abyśmy zostawili po sobie ślad to jestem. A co do zakładki na temat jak żeś to ujeła dziwnych wywodów na temat wszystkiego to czemu nie.Spróbuj. Jak to się mówi "Raz się żyje"jak nie spróbujesz to się nie dowierz czy było warto czy też nie.Ale to zależ tylko wyłącznie od ciebie.
    Po jakże beznadziejnej przemowie którą tu skleiłam będę się żegnać.
    Kocham.Mila xcx

    PS. Czekam na rozdział.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Mila xcx.
    Nie wiem co ci jeszcze więcej mogę powiedzieć.
    Po prostu wracaj. Czekam na rozdziały, OS'y itp...
    Lovki <3
    Pozdrawiam, Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom - o końcu świata. Możei go napiszemy, jak będziesz na gg ^^ #subtelnewyrzuty
    Umiesz pisać, a ten... Ło Boże, wychodzi nieznajomość gatunków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze Blagam tylko nie zawieszaj i usuwaj*
    Kc i do nexta!
    Tez tak mialam
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jednak jesteś :*
    Zakładka-ciekawy pomysł, jeśli gk zrealizujesz na pewno będę wszystko co tam umieścisz czytać:* Teraz do przed tematem zakładki(tem brak składu w ttm zdaniu i ogólnie komentrzu mnie dobija;-;)
    Mądrze i pięknie powiedziane.
    Nie zapominajmy, że ludzie należą do królestwa zwierząt i wcale się od nich nie różnimy zbytnio, wręcz przeciwnie jesteśmi gorsi od nich, pod względem głupoty, sami sobie szkodzimy, dążymy do własnej autozagłdy i narażmy wszystko inne na unicestwienie...
    Pozdrawiam cieple
    Kocham<3
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!