środa, 25 marca 2015

Sto lat, Kochanie ♥

Hej, Miśki! <3
Wiecie, jaki dzisiaj dzień?
Specjalny dla pewnej cudownej osóbki ^^
A mianowicie → urodziny Werki! :3
Na razie jest w takim wieku, że cieszy się z tego, że jest starsza, a nie płacze, bo staje się babcią :’D
Więc radujmy się razem z Nią, yay! <3
Chciałam sprawić Jej jakiś prezent, który mógłby Ją ucieszyć, ale nie udało mi się go wysłać :< (I tak go dostanie, ale z drobnym opóźnieniem :3) Wtedy zrozumiałam, że najlepszym prezentem dla Niej jesteście Wy! <3
Dzięki Wam tyle razy przeszła przez trudności, jakie życie rzucało jej pod nogi. Każde Wasze miłe słowo sprawiało Jej uśmiech. Dziękuję w Jej imieniu <3
Nawet nie wiecie, ile razy nieumyślnie jej pomogliście :) Nie przestawajcie wnosić światełka do Jej życia, okay? <3
Teraz przejdę do specjalnych życzeń, napisanych tylko dla Niej <3
Znamy się już całe osiem miesięcy, a ja wciąż kocham Cię tak, jak na początku (brzmi, jak list do chłopaka, omfg) <3
Tyle razy mi pomagałaś, znosiłaś mój charakter i byłaś ciągle przy mnie <3
Nauczyłaś się ode mnie tak wiele złych rzeczy, że ojeju :’DD
Mimo to nie zostawiłaś mnie i mam nadzieję, że nie masz takiego zamiaru <3
Jesteś mega cudowną osóbką, więc życzę Ci wszystkiego najlepszego xx
Aby Twoje marzenia w końcu się spełniły. M. in. żebyś mogła wreszcie wyjść za Ruggero i mieć z Nim 7654383428 dzieci <3
Aby szkoła wreszcie się skończyła i przestała zajmować nam tyle niepotrzebnego czasu.
Abyś dostała autograf od Jorge (dla mnie XD) i Ruggero na Violetta Live <3
Aby całe Twoje życie było zabawą bez smutków <3
Abyś przestała przejmować się tym, co mówią Ci inni <3
A tak w skrócie:
STO LAT, WERKA, WSZYSCY CIĘ KOCHAMY <33

Ps. To miały być takie supi życzenia urodzinowe, ale nie wyszło, ehh. Proszę, bądźcie lepsi ode mnie i napiszcie coś normalnego <3
Ps. 2. Żeby nie było - cały post pisałam ja (LilDevil), a nie Werka w trzeciej osobie XD

7 komentarzy:

  1. Ojejciu najlepszego kochana <3 Wszystkiego dobrego, szczęścia nigdy nie przestawaj pisać <3
    Magic Rose (Dawna Na Tka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj skarbie wszystkiego najlepszego! !!!!♡♥♡♥
    Niech ci się spełniają wszystkie twoje najskrytsze marzenia i wogule wszystkiego dobrego<3
    Pamiętaj tylko jak już wyjdziesz za Rugga to musimy się jakoś zgadać bo będę chciała go poznać .♡♥♡

    Kocham,
    Mila:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju ^-^ najlepszego misiu :*
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
    w każdej chwili moc radości.
    Życzę Ci słońca na każdym niebie,
    smaku, zapachu w codziennym chlebie,
    ptaków, motyli i chwil radosnych,
    a w sercu zawsze zielonej wiosny!
    Niech Ci pachną kwiaty, drzewa
    i niech wszystko „sto lat” śpiewa!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i wiele dobrego.
    Sto lat, sto lat !
    Całuje
    Hania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mechiś śpiewa ci sto lat, Mechiś śpiewa ci sto lat, Mechiś ciiiii śpiewaaaaa- stooooo lat! (kurde -,- zapomnialam ze nazywam sie teraz Mechiśka, a nie Mechiś xd)
    Kochanie ty moje, skarbeczku.
    Mimo, że znamy się tylko przez bloggera, jesteś dla mnie naprawdę przyjaciółką (nie wiem, czy ja dla ciebie też, ale ty dla mnie na pewno)
    chciałabym ci życzyć, ehhh, wszystkiego o czym tylko marzysz, żebyś dalej szczęśliwa prowadziła swoje blogi, abyć dalej cieszyła się z każdego twojego czytelnika, żebyś nie przejmowała się hejterami.
    Pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć (jeżeli coś to kontakt do mnie --> ruggcedes@wp.pl lub mechi.ferro.lambre@gmail.com na Facebooku też, a z resztą w zakładce KONTAKT na moim blogu jest wszystko napisane)
    No więc co ja tu? A tak no to wszystkiego naj, i w ogóle ♥
    Kocham Cię
    Besos, Mechiśka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno, jest to post, w który bardzo cię proszę wejdź --> http://ruggchi-w-serduszku.blogspot.com/2015/03/kochanie-wszystkiego-najlepszego.html

      Usuń
  5. wszystkiego najlepszego kocie <3
    pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana <3
    Życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia, mnóstwo sukcesów i radości z blogowania <3 Samych dobrych ocen w szkole, żebyś była ciągle uśmiechnięta i żeby wokół Ciebie byli tylko Ci prawdziwi ♥
    Kocham i pozdrawiam <3 !!

    End speszial for ju: http://bankfotek.pl/view/1875474 ♥

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!