czwartek, 26 marca 2015

Konkurs... wyniki? Nowy konkurs?



Hola!
Moi kochani, zanim zacznę chcę podziękować Wam za życzenia na urodziny. Nie spodziewałam się tego. Jesteście kochani, cudowni, najlepsi. Dziękuję, dziękuję Wam wszystkim a zwłaszcza LilDevil i Mechiś. Kocham Was. Wszystkich! :* A teraz...
Pamiętacie pewnie, jak w lutym pisałam, że biorę udział w konkursie na blog roku i niezależnie czy uda mi się przejść, czy nie, zrobię konkurs w ramach wdzięczności? Jak nie pamiętanie, to nic nie szkodzi :)
No wiec robię konkurs. Na początku miałam problem wymyśleniem jakiegoś sensownego zadania i nagród.
No właśnie i teraz tak myślę... odwołuję poprzedni konkurs, choć nie do końca, bo wszystkie prace, które z niego dostałam, przypiszę pod ten konkurs, dobrze?

Niżej jest wszystko rozpisane :)
Zachęcam do wzięcia udziału!

1. Organizator
1.1. Organizatorem konkursu jest osoba indywidualna - Wercik Weronka Weruś.
1.2. Organizator ma obowiązek udzielenia dodatkowych informacji każdemu z uczestników.
1.3. Organizator nie bierze odpowiedzialności za niechęć do dalszej współpracy osób nagrodzonych.
2. Zadanie konkursowe.
2.1. Zadaniem uczestnika jest napisanie One Shot'u,  miniaturki, listu lub innej formy pisemnej (dalej: praca)
2.2 Praca powinna liczyć sobie co najmniej 2 strony w programie world bądź OpenOffice, czcionką 13, pisma Time News Roman.
2.3. Praca musi być tematyczny.
3. Temat pracy.
3.1. Tematyka jest dowolna, jednak praca musi spełniać dwa warunki.
Warunek pierwszy: Musi być o miłości
Warunek drugi: Praca ma być o parze z serialu Violetta.
3.2. Do wyboru są pary: Fedemila / Diecesca / Leonetta /  Leomila / Diegomila / Marcesca / Diegoletta / Fedeletta / Fedecesca / Bromi / Semi / Naxi / Dielara / Lexy (Leon i Roxy) / Fausta i Andreas (nie wiem jak ta para się nazywa...)
3.3. Praca nie musi się kończyć dobrze.
3.4. Gatunek pracy jest dowolny.
3.5. Mogą przeplatać się wątki więcej niż jednej pary, ale nie więcej niż pięciu par.
4. Czas trwania.
4.1. Konkurs trwa od 25.03.2015r. do 25.04.2015r.
4.2. Organizator ma prawo przedłużyć czas trwania konkursu.
4.3. Wyniki zostaną ogłoszone 30.04.2015r.
4.4. Nagroda zostanie wysłana w ciągu siedmiu dni roboczych od ogłoszenia wyników.
5.Nagrody. 
5.1. Nagrodą główną jest płyta Gira Mi Cancion, opublikowanie pracy autora na blogu.
5.2. Nagrodą za zajęcie drugiego miejsca jest  możliwość napisania z właścicielem tego bloga jednego rozdziału i opublikowanie pracy autora i polecanie bloga autora przez miesiąc.
5.3. Nagrodą za najęcie trzeciego miejsca jest możliwość napisania z właścicielem tego bloga jednego rozdziału i opublikowanie pracy autora.
5.4. Nagrodą za wyróżnienie jest zobowiązanie się organizatora do komentowania bloga autora przez miesiąc oraz opublikowanie pracy autora.
5.5. Liczba wyróżnień nie jest określona.
5.6. W przypadku, gdy nagrodzony autor nie zgłosi się w ogłoszonym terminie, nagroda przepada.
6. Komisja
6.1. W skład komisji wchodzą:
Wercik Weronka Weruś
Julia Fiszer/Ewa Czar
oraz jedna z zaprzyjaźnionych blogerek, która nie weźmie udziału w konkursie.
7. Postanowienia końcowe. 
7.1. Biorąc udział w konkursie licz się z tym, że możesz wygrać!

PRACE NALEŻY WYSYŁAĆ NA MÓJ ADRES E-MAIL: weronika.a.d@wp.pl

Jak widzicie, zasady tego konkursu nie różnią się za specjalnie od poprzedniego. Tym razem nie są tak hm... przerysowane, a nagrody moim zdaniem ciekawsze.
Podoba Wam si konkurs? Weźmiecie udział?

Bardzo Was kocham ♥

4 komentarze:

  1. Hejka ja z wielką chęcią wezmę udział jakoś w weekend postaram sie ci wysłać moją pracę ale nwm czy mi sie to uda bo rozumiesz ta szkoła i wogóle ale może mi się uda :P
    Pozdrawiam Lusia :*
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że wezmę udział!
    Nagrody są super!
    Czekam na nexta <3
    I zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wiesz juz kim bedzie "zaprzyjazniona blogerka"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja! Ja już piszę! Ale tak na serio, to przeczytałam i zaczęłam pisać, HeH.
    Kim będzie zaprzyjaźniona bloggerka?
    Kocham!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!