piątek, 13 marca 2015

JAK? KIEDY? JEJU...



NIE UMIEM W TO UWIERZYĆ.
JA...
ALE...
CO...
KIEDY...
JAK...
O KURCZĘ!
Słuchajcie pysiaki, ja ciągle w to nie wierzę, ale... dzisiaj wybiło mi 100 tysięcy wyświetleń bloga!!
Nie macie pojęcia jak się cieszę. Zakładając tego bloga nigdy nie sądziłam, że tyle osiągnę. To niesamowite! A to wszystko dzięki Wam! Tak bardzo Was kocham ♥
Nie rozpisuję się za bardzo, bo na rok bloga będzie post, w którym napiszę wszystko, co mam do przekazania.
Kurczę nie mogę, jejuuuu.
Niech mnie ktoś uszczypnie!
Może w zamian... no nie wiem... Co byście chcieli???

Jeszcze raz dziękuję. Kocham, kocham, kocham, kocham Was mocno. Płakać mi się chcę ze szczęścia <3

6 komentarzy:

  1. Brawo kochanie
    Jak tam zdrowie?
    U mnie źle

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe Gratulejszyn :")
    A no następny rozdział prosze :*
    Pozdrowionka i dalszych sukcesów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde na to zasłużyłaś.
    Hmmm... co ja bym chciała?
    odpowiesz na moje LBA? ♥
    Jak nie no to rozdział, dłuuuugi rozdział
    kocham cie
    Besos, Mechiś

    OdpowiedzUsuń
  4. Kongratulejszyn, Kongratulejszyn!
    Brawo, zasłużyłaś!
    W zamian... Ja bym w zamian chciała tylko to, żebyś z nami była i żebyśmy dobili kolejnego 100 tysiąca!
    Kocham!



    MECHI♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Mi wystarczy to że piszesz <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!