piątek, 23 stycznia 2015

Mi Amor - prolog



Życie to ciągły wir emocji,
nie możemy go zatrzymać ani go naprawić
zostaje nam jedna szansa jedno życie nie czekając na czyjąś odpowiedź...
~Szukasz miłości ?
~ Tak.
~Ja ci ja dam tylko mi zaufaj...
Zaufanie - jedna z wielu cech której ludzie nie rozumieją, wątpią w nią, kochają lecz nie mogą zaufać...
~ Kochasz ?
~ Chyba tak.
~Ja cię nauczę jak kochać i być kochanym.
Być kochanym - każdy z nas to uczeń sztuki miłości i szukania ideału który nas pokocha i sami chcemy kochać.
Kochała to co miała.
Kochała jego.
Lecz chciała wymazać wspomnienia.
Chciała być szczęśliwa ale czy to by się udało ?
Czy udało by się jej być szczęliwą bez cierpienia ?
Po to by poczuć się lepiej.
Wymaż z pamięci.
Zapomnij.
Skończ to !
Nie poddawaj się, walcz o niego, walcz o swoje.
Nie przegraj.
Wygraj!
Jesteś sobą i to najważniejsze.
Musi się zmienić,
By być idealna.
Doceni cię taką jaką jesteś.
Miłość? Tak! Szczęście? Tak!
Zaczynaj!
Gotowa ?
~Tak !
~ Do miłości
~ ...
~Udowodnij że jesteś warta szczęścia.
Układ stoi ?
~ Tak.
Gotowi? Na miejsca... START !
Pora na grę którą nazywają
ŻYCIEM !
~
Oto przed Wami prolog autorstwa Li Li z bloga ludmandfede.blogspot.com/ [klik]
(Wygrana w konkursie na prolog sprzed kilku miesięcy)
~
Tak... ciągle niewiele wiecie, ale to nic, bo już w 1. rozdziale dużo się wyjaśni :)
Bardzo Was kocham perełki moje <3

9 komentarzy:

  1. Piękny prolog.
    Nadal nad ,,Mi amor" panuje aura tajemniczości, ale może i to dobrze, nie można wiedzieć od razu wszystkiego.
    Coś czuję, że w tej serii twoich opowiadań Ludmiła nie będzie z Fede od razu, ale że kiedyś z nim była, a teraz nie wie co się z nim stało. (wywnioskowałam(pewnie błędnie) z prologu i zapowiedzi).
    Czekam na 1 rozdzialik.
    Cieple pozdrawiam
    Hania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej<3
    Prolog jak i zapowiedź są bardzo tajemnicze co bardzo mi się podoba<3
    Czekam na 1 rozdział<3
    Pozdrawiam i całuję ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny prolog :* Masz racje nic nie ogarniam ,ale wiesz ja tak zawsze :*
    Czekam na 1 i pozdrawiam <3
    Mrs Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet się nie skapłam :p
    Ja takie coś napisałam?!

    Fajnie (y)

    Kc <3

    ~ Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prolog kochana♥
    Czekam z niecierpliwością na jedynkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prolog <3 Tylko taki troszkę tajemniczy. Nie mogę się już doczekać 1 rozdziału. To opowiadanie na 100% będzie świetne, oczywiście jak zwykle :) Kocham mocno :*
    ~~Wika

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki cudny prolog *o*
    Nic nie ogarnelam wiec czekam na 1 rozdzial! ;3
    Kolejne genialne opowiadanie pisane przez Were - mrrrr lubie to ❤
    Buziole-Maja❤

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!