poniedziałek, 15 grudnia 2014

LBA...


Bosz.
Znowu.
Mam zaległych chyba z 8, i bardzo przepraszam, że ich nie zrobiłam. Ja leń...
No dobra, ale teraz chociaż te 3 nowe.
Chyba wszyscy wiemy co to LBA i na czym polega, więc...

Nominacje

#1 - Mimi Stoessel
Co zainspirowało Cię do pisania?
Właściwie to nic. Od kiedy tylko pamiętam miałam głowę pełną pomysłów. Pewnego razu przeglądając blog Violetta Polska zobaczyłam post o Fioletowym Rejestrze. Pomyślałam sobie, że fanie byłoby tam trafić, ale najpierw trzeba by  mieć bloga. No więc założyłam. 
Kto ma najlepszy styl?
W serialu - moja Ludmi. A w realu, cóż, wydaje mi się że Lodo, 
Co ci pomaga w pisaniu?
Problem jest taki, że nic. Albo mam wenę, albo nie. Kiedy jej nie mam muszę przeczekać aż nadejdzie. A jeśli nie nadejdzie do piątku, spinam się w sobie i piszę suche, oklepane rozdziały. 
Za co lubisz serial Violetta?
Jeśli mam być szczera, to teraz chyba tylko za aktorów. W 3 sezonie wszystko poza nimi i piosenkami jest beznadziejne. 
Ulubiona książka?
Oj, z tym jest trudno. Chyba zdecyduję się na "Okup" - ta książka zryła mi psychikę. Ma 2 części i w sumie zginęło tam z trzydzieści osób. No to już wiemy skąd mi się to wzięło... 
Ruggero czy Jorge?
RUGGERO!!! 
Ja go tak kurde kocham! 
Jest tylko 8 lat starszy - jeszcze za niego wyjdę, zobaczycie! Zaproszę Was na ślub! xD
Co uważasz o moim blogu i moim sposobie pisania?
Piszesz świetnie!
Ostatnio trochę czytałam różne blogi, posegregowałam je i zostawiłam najlepsze - zaliczasz się do nich ♥ 
Jak wyobrażasz sobie swój pogląd na Violettę za 20 lat?
Będę już pewnie miała dzieci. Więc wyciągnę któregoś dnia pudełeczko z biletem na VL, z płytą, plakatami i innymi drobiazgami. Pokazując to wszystko moim dzieciom pewnie popłaczę się, wspominając te piękne czasy, które tak wiele mi dały. Wspominając jak wiele się zdarzyło. 
Oj, czemu takie pytanie? Teraz mi się chce płakać! 
Gdybyś mogła zmienić coś w przeszłości co by to było?
Przeszłości nie należy zmieniać. To co się działo, nas ukształtowało. To piękne i niech tak zostanie.
(Choć tak szczerze to nie pojechałabym na "Miasto 44" )
Gdybyś była Ludmi, kto byłby Twoją pomocnicą i dlaczego?
Natka, bo to takie posłuszne cielątko ;3 

#2 - Fedemila Forever
Ulubiony bohater i bohaterka z serialu?
Lu i Fede - rzecz jasna :) Bo jak tu ich nie kochać?
Co sądzisz o trzecim sezonie Violetty?
Co ja sądzę? Powiem tyle- jakby mi się Parotta napatoczył, to by skończył jak dziewczyna, którą Lu znalazła na strychu :')))
Gdybyś mogła zmienić coś w naszym fioletowym serialu, co by to było?
Zmieniłabym scenopisarza na mnie :)))
Gdybyś mogła zamienić się miejscami z jedną postacią z serialu, to kim byś była?
No Lu, oczywiście! Ponoć przy nagraniach pocałunki powtarzają po dwadzieścia razy ;)
Jedziesz na koncert Violetta Live w Łodzi?
Jadę! JadęJadęJadę... tralala :) 
Którą parę z serialu lubisz najbardziej? (uzasadnij swój wybór).
FEDEMILCIĘ!
Co tu uzasadniać? Kocham ich za wszystko. Za oryginalność, za wyjątkowość, za to, że na ich przykładzie jest pokazane że miłość wygra. Wszystko. Zawsze <3
Czy czytasz mój blog?
Jeszcze nie, ale zacznę :) 
Co zmotywowało Cię do napisania bloga.
Właściwie to nic. Od kiedy tylko pamiętam miałam głowę pełną pomysłów. Pewnego razu przeglądając blog Violetta Polska zobaczyłam post o Fioletowym Rejestrze. Pomyślałam sobie, że fanie byłoby tam trafić, ale najpierw trzeba by  mieć bloga. No więc założyłam. 
Czy masz swoje ulubione blogi? Jeśli tak, to pisz adresy.
Mam, jasne, że mam! Nie będę pisać, wszystko jest z boku w polu "Warte uwagi"
Ile masz lat?
Jakie szczere xD Mam 13 lat. Z dużym hakiem c;
Co sądzisz o hejterah serialu?
Co ja sądzę? Nic nie sądzę. Są byli i będą. Tempe sztuki, próbujące się dowartościować. 
Ale chcę złamać pewną tezę. Mówi się, że fanki 1D i Violetty to najgorsi wrogowie. Nie rozumiem tego. Moja dobra koleżanka z klasy jest fanką tego też zespołu, wie, że ja oglądam i lubię V i nie ma nic do mnie, ani ja do niej. Można się dogadać, jeśli się chce. 

#3 - Pat Ty
Co sądzisz o głównej bohaterce mojego bloga? (Ludmiła)
Ona jest boska! Nie ma to jak skakać po balkonach xD No i taka bystra i ładna, wiadomo. Ogólnie to mogłabym wymieniać i wymieniać... wykreowałaś ją genialnie. 
Jeśli byłabyś Francescą wybrałabyś Marco czy Diego? Dlaczego?
I tu mój słodki sekrecik szlag trafi. Diego. Uważam że Marco zrobił się debilny. Wcale o Fran nie dbał. A Diego po prostu był <3 
Okazuje się że Martina Stoessel rezygnuje z roli... oglądasz dalej?
No jasne! Może w końcu byłoby mniej o przeboskiej (rzygam tym) i dodaliby więcej wątków z Fedemilą na przykład <3 
Wolisz styl Violetty w 1, 2 czy 3 sezonie? Uzasadnij.
Viola najbardziej podobała mi się w pierwszym sezonie. Była wtedy taka ładna, naturalna... W drugim sezonie jeszcze przeżyję, a w trzecim?! Japrdle -;- Co to ma być? Z głowy jej sterczą jakieś biało-żółte pióra. 
No te jej spódniczki w 1 ♥ w 2 też miała niezłe ciuchy, ale chyba trochę nie pasowały do jej urody - zbyt poważne. No o 3 to ja już nic nie mówię, żeby nie wyklinać... 
Chciałabyś żeby w 3 sezonie pojawiły się postacie z poprzednich części? Tzn. Lara, Napo, Tomas...
Tak. Mogłyby się zjawić na 3 - 5 ostatnich odc ♥ 
Dostajesz pod choinkę bilet na Violetta Live w Polsce? Jak reagujesz?
Cieszę się, wiadomo. Jeśli dobre miejsca to biorę, a jak nie, to sprzedaję, bo już jeden mam :D 
Co sądzisz o ludziach, który hejtują fioletowy serial z powodu "dziecinady" i "przesady" ?
No po prostu mi ich żal. 
Od kiedy jesteś V-lovers i dlaczego?
V-lovers jestem od ubiegłych wakacji. Pokochałam ten serial za jego magię, wyjątkowość i przesłania. 
Co zainspirowało Cię do stworzenia Twojego bloga?
Haha, znów to pytanie xD Właściwie to nic. Od kiedy tylko pamiętam miałam głowę pełną pomysłów. Pewnego razu przeglądając blog Violetta Polska zobaczyłam post o Fioletowym Rejestrze. Pomyślałam sobie, że fanie byłoby tam trafić, ale najpierw trzeba by  mieć bloga. No więc założyłam. 
Skromne pytanie: co sądzisz o moim blogu?
Pisałam Ci kiedyś, że jest jednym z moich najulubieńszych. Mało kto ma taki talent jak Ty. I wyobraźnię. 
Jeśli Ludmiła miałaby być pozytywną postacią, to kogo umieściłabyś na miejscu tej złej?
LENĘ XD 

...
No i w ten oto sposób dobrnęłam do końca. Było ciężko, ale dałam radę ^^ Jestem dumna :3
Teraz moje pytanka :D

1. Czy Ciebie także niepokoją zdjęcia Ruggero z Cande? Czy sądzisz, że zostaną parą? A jeśli tak, to co sądzisz o ich związku? Ma prawo bytu?
2. Gdybyś mogła stworzyć własną parę w serialu, jaka byłaby to para? Jak zaczęłaby się ich historia?
3. Gdybyś mogła zagrać w Violetcie jedną z postaci...Twoją rolą byłoby odebranie Leona Violi... wiedziałabyś, że ludzie Cię za to znienawidzą... Zdecydowałabyś się zagrać?
4. Wyobraź sobie, że jesteś scenopisarzem i masz napisać scenę kończącą 3 sezon. Jak by wyglądała?
5. Jaka polska piosenka najlepiej opisuje związek Fedemili? Jaka Leonetty? 
6. Jedziesz na VL? Jeśli tak, to gdzie, kiedy, gdzie siedzisz? A jeśli nie, to czemu?
7. Wyobraź sobie, że wygrałaś konkurs i masz spędzić dzień z Justyną Bojczuk, ale możesz zadać jej tylko 5 pytań dotyczących serialu. Jak by one brzmiały?
8. Na pewno jest w obsadzie ktoś, za kimś nie przepadasz. Gdybyś spotkała ją/go na ulicy, czy chciałabyś autograf? Czemu?
9. Kiedy nie masz weny, a czasu do publikacji jest coraz mniej... co robisz?
10. Czy był dzień, w którym zastanawiałaś się nad odejściem od bloggera? W jakich to było okolicznościach?
11. Dostałaś książkę "Zniszcz ten dziennik". Na jednej ze stron jest zadanie "Zgub tą stronę..." Czy odważyłabyś się wyrwać ją, włożyć w kopertę i wysłać do Argentyny? Podając oczywiście swój pełny adres i pisząc na kopercie wielkimi literami "Martina Stoessel" - przecież nie znasz jej adresu. 

3 nominacje, a z każdej po 11 blogów :) O, czyli mogę podać linki do 33 blogów :) Super.
Ale nie zrobię tego.
Nominuję wszystkie blogi, które są po prawej w oknie "Warte uwagi". Potem powysyłam powiadomienia.
Dziękuję :*
Dobranoc :*
Kocham Was :*
Do soboty :*


3 komentarze:

  1. Gratuluje mojej nominacjii do LBA dokładam do twojego stosika i nie nominuj mnie pliss, wiem ze mnie lubisz bez tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana ;p Wypchaj się - wszyscy to wszyscy.

      Usuń
  2. A jednak przyjęłaś moją nominację ^^
    Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam prawie wcale, czytałam. Ale nie miałam okazji, żeby wreszcie kliknąc OPUBLIKUJ KOMENTARZ" ;/
    Wiedz, że nadal żyję <3
    Besos ;*

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!