środa, 30 lipca 2014

LBA

Haha, Wercik została nominowana do LBA. Tak, tak. Ale Wercik jest leniwa i pisze o tym dopiero teraz xD
Zostałam nominowana przez kochaną Julcię ♥ ( ~Veronica). Dziękuję Ci skarbie, równie leniwy co ja xD

No więc...


Odpowiedzi: 
nominacja od ~Veronica
1. Na co szczególnie zwracasz uwagę na innych blogach?
# Na wygląd Na treść.
2. Czy jesteś osobą tolerancyjną?

# Oczywiście, że tak!
3. Dlaczego lubisz pisać?
# Pozwolisz, że się rozpiszę? 
Moja przygoda z pisanie zaczęła się dosyć dawno. Wszystko zawdzięczam mojej polonistce, która była jest dla mnie jak druga matka. Jest wymagającą osobą, ale przy tym bardzo sympatyczną. Ma na prawdę anielską cierpliwość. Ja z moją dysortografią... wiele pracy było przede mną. Ale Ona nie przestała we mnie wierzyć. Był taki czas, że myślałam, że już sobie nie poradzę. Czułam się osamotniona i na nikogo nie mogłam liczyć. Po prostu straciłam wiarę w to, że ludzie mogę być dobrzy. I wtedy kochana Pani Iwona wyciągnęła do mnie pomocną dłoń. Poleciła, bym zaczęła przelewać uczucia na papier. Często zostawała ze mną po lekcji i pomagała zrozumieć ten dziwny świat. Na co dzień jestem raczej osobą poważną... bo życie nauczyło mnie czegoś. Ale zdaje się, że wyszłam z tematu. Tak więc, piszę od bardzo dawna, a kocham to, bo pamiętam, jak tylko dzięki temu przetrwałam trudny czas i do dziś wszystko do czuję znajduje się na kartkach moich tajnych opowiadań, o których nikt prawie nie ma pojęcia.
4. Masz jakieś zwierze?

# Tak. Mam kota - Anatola i dwa psy - Fionę i Mańkę. 
5. Co robisz, kiedy masz problem? Z kim się nim dzielisz?

# Tak jak można wywnioskować z odpowiedzi nr 3. Kidy mam problem piszę. Piszę i piszę, aż nie poczuję, że na sercu mi lżej. Z kim się dzielę? Hm... zależy o co chodzi. Najczęściej z przyjaciółkami i mamą.
6. Co cenisz w ludziach?

# Przede wszystkim szczerość. To ważna cecha. Na kłamstwie nie da się budować ani przyjaźni ani miłości.
7. Jaka była najgłupsza rzecz, którą zrobiłaś?

# Było ich tak wiele... Już sama nie wiem.
8. Na jakich portalach masz konto?

# Uuuu.... Tego jest tyle, że nie spamiętam wszystkich. Ale te co pamiętam, to napiszę. Google, Wp,Onet, Blogger, GG, Ask, Fb, Nk, YT, Orygin, Twitter, Skype, Busuu...do połowy i tak nie pamiętam haseł xD
9. Jedziesz na En Vivo w Polsce? *.*
# Sama nie wiem. Zależy...
10. Ulubiony smak Frugo?

#  Róziowyyy!
11. Twoja bajka z dzieciństwa?

# Jako małe dziecko kochałam Teletubisie xD

nominacja od Mechita Lambre

1.Skąd pomysł na pisanie bloga ?
# Pewnego razu wpadłam na pomysł o Fioletowym Rejestrze na VP. I tak pomyślałam... "A co mi szkodzi?"
2.Jakie seriale na DC oglądasz ?
# Violettę, Austin i Ally, czasami Powodzenia Charlie
3.Jakie fandomy "wyznajesz" ?
# Mechistas, Riggeristas, Tinistas, Lodofans... sama nie wiem.
4.Ile masz lat?
# 13
5.Co robisz w wolnym czasie 
# Spotykam się z przyjaciółkami, ale przede wszystkim piszę, piszę i piszę. Poza tym słucham muzyki, tańczę no i od niedawna biegam ^^ 
6.Kogo najbardziej lubisz z "Violetta"?
# Lusię i Federa ♥ 
7.Czytasz książki ? (jeśli tak podaj tytuł)
# Czytam. Czytam bardzooo, bardzoooo dużo. Aktualnie jest to "Okup" 
8.Chciałabyś En Vivo w polsce ?
# No a kto z V-lovers by nie chciał?! 
9.Który z chłopaków z Violetty podoba ci się najbardziej ?
# Ruggi ♥ Kocham go ♥ 
10.Lubisz pisać bloga ?
# Ja ie lubię. Ja kocham.

niebawem kolejna aktualizacja ♥ Tym razem od kochanej Niny Pasquarelli 

Nominacje:
1. http://te-amo-violetta.blogspot.com/
2. http://zyjemy-jak-snimy-samotnie.blogspot.com/
3. http://fedeludmifedemilaforever.blogspot.com/
4. http://fedemila-na-zawsze123.blogspot.com/
5. http://federico-ludmila-fedemila.blogspot.com/
6. http://todo-es-diferente-en-el-studio-21.blogspot.com/
7. http://federico-y-ludmila.blogspot.com/
8. http://federico-y-ludmila.blogspot.com/
9. http://ludmila-y-federico-opowiadanie.blogspot.com/
10. http://mi-historia-mi-mundo.blogspot.com/
11. http://en-tus-ojos-veo-el-mundo-de-color.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jak zaczęło się Twoje blogowanie?
2. Jak ważny jest dla Ciebie Twój blog?
3. Komu najchętniej spojlerujesz?
4. Jakie parringi preferujesz?
5. Jakie blogi czytasz?
6. Jak najlepiej się z Tobą porozumiewać? Przez jaki portal społecznościowy?
7. Jakie zdrobnienie swojego imienia lubisz najbardziej?
8. Jak wyobrażasz sobie swoje blogowanie za jakieś 10 lat?
9. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
10. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
11. Jakie ciuchy lubisz nosić?

~
Uffff.... no. Mamy to za sobą :D Kochani, ja czytam więcej blogów, niż wymieniłam. I na prawdę każdy, który czytam, jest świetny...ale zasady LBA jasno mówią, że można wybrać maxymalnie 11 więc...
No nic. Mam nadzieję, że moimi odpowiedziami nie zanudziłam na śmierć :D





7 komentarzy:

  1. Dostałam nominację, jak słodko :)
    Cieszę się. Moja polonistka też była super... Ale opinii to nie. Foch, i tak jestem gdzie chciałam. Masz,kotełka? Ja też... Nie pytaj czemu komentarz dodaję po północy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie pytanie, hahah XD
    Gratuluję nominacji. Ode mnie?
    (Czy to miało sens?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle, dodałam rozdział :))
      Ostatnio cie na asku nie ma :(

      Usuń
  3. Gratuluję myszka, zasłużyłaś!
    Chociaż czekaj... Ja chyba mam halucynacje czy coś w tym stylu... No bo to, co tam zobaczyłam raczej nie jest realne... To przecież nie jest możliwe!
    Dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu masz kociaka *-*
    A tak też po za tym to... ŁO - EM - GIE XD
    Dziękuję Ci z całego mego serducha <3
    Nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale dziękuję <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zostałaś nominowana przeze mnie do LBA <3 Szczegóły u mnie na tu --> http://fedemila-fede-y-ludmi.blogspot.com/2014/07/lba-d.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cię normalnie ;* Dziękuję za nominację i powiem ci, że właśnie wróciłam i dzisiaj powinien się pojawic kolejny rodział ;D Całusy ;*

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!