poniedziałek, 17 sierpnia 2015

P R Z E P R A S Z A M !


Hejo misiaki ♥
Chciałam Was bardzo przeprosić, że ostatnio nie ma postów, to wszystko dlatego, że popsuł mi się laptop :( A ja na prawdę bardzo nie lubię pisać niczego na telefonie. 
Jeśli nie uda mi się nic zrobić, to następny post pojawi się dopiero 22.08 i będzie to One Shot ze specjalną dedykacją.
(Julitka zabraniam Ci patrzeć w moje posty!!!!) 
Mam nadzieję, że się nie gniewacie :)
Życzę Wam udanego końca wakacji.
Besoski, kocham Was mocno♥ 

4 komentarze:

  1. Zabraniasz mi? ;(
    Ty, ty.... Jak możesz.
    Za karę Rugge będzie się z Tobą bawić w Małysza. Nawet z tej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało ♥
    KC Słońce ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szkodzi ^^
    Jakby komuś się zachciało czytać coś innego by Wercia (and me) to dam link, bo się nie doczekam :)
    http://disastermadness-return.blogspot.com/

    Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!