piątek, 26 grudnia 2014

Diecesca...


No, tak jak mówiłam. Dziś też mamy post.
I co ja mam tu napisać?  Że jestem głupia, bo to już czwarty blog, który mam zamiar prowadzić?
Nie wiem... :)
Tak, kolejny blog. Pewnie uznacie mnie za wariatkę, ale co tam.
Tym razem temat inny niż zawsze. Nie Fedemila - ogarniacie? Ja nie XD
Diecesca. Ta, dla mnie to też szok, ale cóż...
Nie pozostaje mi nic, jak serdecznie Was zaprosić i podać link ---> [klik] 
~
Kocham Was bardzo.
Wesołego ostatniego dnia Bożego Narodzenia <3
 Wczoraj zapomniałam... no, pochwalcie się co tam dostaliście ^^
Buziaki ido soboty (tak, sobota jest jutro, wiem xD)

3 komentarze:

  1. No, Wercik szalejesz! Kolejny cudowny blog, mam nadzieję, że dasz radę to wszystko pociągnąć. Pamiętaj, że zawsze masz nas - twoich wiernych czytających! Nie wiem czy czytałaś mój komentarz na ''Ludmila'', ale napiszę jeszcze raz, że założyłam konto na Google i z niego będę komentować (jest to moja anonimowa nazwa). Postanowiłam jednak, że zawsze dołączę podpis. Stwierdziłam również, że to jest taki mój znaczek firmowy :)
    ~~Wika

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, będę miała co czytać ;)

    No pacz jakiego miałam farta xD ♥ http://bankfotek.pl/view/1834704

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj!