sobota, 28 czerwca 2014

Es Posible - rozdział I


*Federico*
-Lili, możesz chwile poczekać? - zapytałem błagalnie goniąc za dziewczyną. 
Stanęła i odwróciła się w moją stronę. 
- Czego chcesz? - była wyraźnie zniecierpliwiona i w dodatku poirytowana. 
Przyjrzałem jej się uważnie. Nie była jak każda. Miała coś w sobie. 
Była nadzwyczaj piękna. Miała wyraźne rysy i lśniące blond włosy. Zawsze spinała je w wysokiego kucyka. Nie nakładała mocnego makijażu. Była naturalna. 
Coś mnie w niej pociągało. 
- No czego? - powtórzyła. Ale w taki dziwny sposób. Była spokojna.
Właściwie, to jeszcze nigdy nie widziałem jej krzyczącej, płaczącej. Ta dziewczyna nawet w największym stresie była opanowana. 
- Może wyskoczymy gdzieś razem po szkole? - ręką przeczesałem swoją grzywkę. 
Wybuchnęła śmiechem. Pokiwała głową z dezaprobatą i odeszła. 

*Ludmiła/Lili*
Federico jest taki namolny. Mam dosyć tego gościa. Startuje do mnie od kilku miesięcy. Tyle razu mówiłam mu, żeby sobie poszedł, żeby dał mi spokój, a on nic. To, że lecą na niego wszystkie dziewczyny (z wyjątkiem mnie) nie dale mu prawa na takie zachowanie. 
Siedziałam z Natą pod klasą, na ławce. 
- Jaki on śliczny - westchnęła moja przyjaciółka gapiąc się na Federico. 
Teatralnie przewróciłam oczami. Ona też? Na prawdę? 
- Jak kto woli - ucięłam szybko.
Spojrzała na mnie zdziwiona. Po chwili jednak oprzytomniała. Ponownie wlepiła wzrok we Włocha, który stał otoczony grupką dziewczyn.
- Nadal nie rozumiem, jak on może ci się nie podobać- usłyszałam z ust mojej przyjaciółki.
- Jest pusty, zadufany w sobie, egoistyczny, tępy... długo ci tak mogę wymieniać - rzuciłam niechętnie.
- Dobra - olała to co powiedziałam - ale nie zaprzeczysz, że jest przystojny.
-Nie, nie zaprzeczę - przyznałam szczerze.
Dobra, może i jest palantem, ale jeśli chodzi o wygląd, to nie mogę się spierać. 

*Naty*
Okey...Nie rozumiem Ludmiły... może powinnam powiedzieć Lil? Skoro już w tym temacie jesteśmy, to nie wiem, jak ona może żyć tak podwójnie, ale nie na tym teraz chciałam się skupić. 
Dziwi mnie to, że nie podoba jej się Fede. Przecież to taki uroczy chłopak. Miły i kochany. 
On ją podrywa, a ona go spławia. To nie fair.

*Ludmiła/Lili*
Wolnym krokiem szłam do Studia. Przebrana, inaczej uczesana, umalowana. Teraz ja - Ludmiła. 
Tu znają moje prawdziwe imię, a nie znają prawdziwej mnie. 
Życie nie jest łatwe, ale trzeba sobie jakoś radzić. 
Pewna siebie kroczyłam jednym z korytarzy. 
Tutaj mogłam się mścić, wściekać i krzyczeć. Ale nic nie dawało mi takiej prawdziwej satysfakcji, jaką miałam z ciężkiej pracy i wysiłku. 
Pozory mylą, nieprawdaż?
I tylko Naty zna prawdę...


~
No to mamy takie krótkie cusik. ^^
Dobrze... kto z Was ogarnia? Na razie jeszcze akcja się nie rozkręciła, ale chyba troszkę wyciekło. 
Mam nadzieję, że się podoba :) 
Czekam na komentarze Myszki :* 




19 komentarzy:

  1. To było super! <3 Już się nie mogę doczekać nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity <3 Czekam na następne :* Będzie jutro nowy??? Ciekawie się zapowiada ta historia. Mam jedno pytanie : Czy Ludmiła chodzi do dwóch szkół czy jak to jest? Trochę nie ogarniam, wytłumaczysz?
    ~~Wika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Następne oczywiście jutro :)
      Tak Słonko, Lu chodzi do 2 szkół.
      Jest tak jakby... dwiema zupełnie innymi osobami i żadna z osób z obu otoczeń nie zna prawdy...poza Natą.
      Love ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Villlu !
      Ołłłłłłł ♥
      Rekord mój komentarz jest czwarty ! Huuuraaa ! :*
      Ołkej. A teraz rozdział !
      Jest....cuuuudowny ♥
      Ludmila/Lilli to zupełnie różne osoby. Ołłłje ogarniam Cię kochana :*
      Feduś bóg grecki ♥ jak tu takiego nie kochać ? No jak ? Lu no jak ?!
      rozdział przepięknyy <3
      <3 <3
      i dodany tak szybko xDD
      szczerze czekam na kolejnyy :*
      A co najważniejsze nie ma Fioletty. Ołłłłje <3


      Panna Martin

      Usuń
    2. Robisz postępy... może niebawem będziesz 1 ;) Wierzę w to :*
      Dziękuję <3
      To dobrze, że mnie ogarniasz, bo mało kto potrafi to zrobić ^^
      No nie da się takiego nie kochać, po prostu się nie da... no chyba, że jest się Ludmiłą xD
      Dziękuję raz jeszcze.
      Kolejny jutro... ale tu Cię zmartwię, bo pojawi się tam Fiolka.
      Buziaczki, Kochaaam ♥

      Usuń
  5. Mam pytanie do autorki: Podasz kontakt do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Tu autorka xD
      Tutaj mój ask: www.ask.fm/fedemilers
      nie posiadam gg, a kont typy nk czy skype wolę nie podawać.
      Przepraszam.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. super
    dziwne mieć dwie osobowości i to tak róźne
    jak ona mogła go sławić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      Dziwnie, wiem...
      Jak ona mogła? Może go zwyczajnie nie lubi... MOŻE ;D

      Usuń
  7. Kochanie to jest po prostu CUDNE♥
    Nie mogę się doczekać następnego rozdzialika ;)
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY;*♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Rozdział jutro :)
      Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Lili Lili Lili Lili <3 <3 <3
    A ja jestem ciekawa, co zmusiło Lu do prowadzenia podwójnego życia :o
    Ale tego (pewnie) dowiemy się potem ^-^
    Nawet Lu nie może zaprzeczyć, że Feduś jest śliczny <3
    To już coś! xD
    Ale spławia go od kilku miesięcy :o
    I tak mi się to podoba <3
    Taka niedostępna Ludmi i zarywający do Niej Fede ^-^
    Czekam, aż akcja się rozwinie <3
    Koocham ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dowiecie się dowiecie, obiecuję :) Ale czy szybko...?
      Nikt nie może zaprzeczyć, że Feduś jest śliczny. NIKT! ♥'
      Oj spławia, spławia...
      Cieszę się, że Tobie się podoba <3
      Dziękuję Myszeczko.
      Kochammm <3

      Usuń
  9. Chyba trzeba się pożegnać :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cooooo?! Co ?!?!?!?!
      O czym mówisz?!
      O co chodzi?!
      Wyjaśnij mi natychmiast!
      Co masz zamiar zrobić?!

      ...
      Jeśli po prostu nie możesz dłużej mnie czytać... to spokojnie. Ja Cię kocham i wszystko wybaczę.

      ...
      Ale mnie wystraszyłaś! Błagam wyjaśnij!
      Błagam!
      Ja się o Ciebie martwię!!!!

      Usuń

Czytasz? Skomentuj!